ІННОВАЦІЙНИЙ ПАРТНЕР АМБІЦІЙНИХ КОМПАНІЙ
Місія компанії:
Представлення компетентного, динамічного та прогресивного комплексу послуг високого рівня для розвитку наших партнерів.
Історія розвитку:
Компанія "АТАКОН - ГРУП" заснована 10 листопада 2005 року у м.Львові.
Грудень 2005р. - створено напрямок "АТАКОН - Дистрибуція".
Травень 2006р. - створено напрямок "АТАКОН - Інфо".
Листопад 2006р. - створено напрямок "АТАКОН - HR Бізнес - Студія".
Березень 2007р. - створено напрямок "АТАКОН - Маркетинг".
Стратегія групи:
Розуміти свої сильні, слабкі сторони, власні цінності і своє ставлення до світу.
Вітати все нове і пристосовуватись до світу, що змінюється.
Захоплювати інших своїм позитивним ставленням, котре відкриває їх потенціал.
Надихати себе і інших великим прагненням і пристрастю до вдосконалення.
Команда:
Компанії - замовнику важливо знати, чи є в консалтинговій компанії досвід рішення поставлених задач, що собою представляє арсенал консалтингових технологій, що використовуються, який професійний рівень спеціалістів і наскільки їм добре знайома специфіка ринку клієнта. В зв\\\'язку з цим професійний рівень спеціалістів компанії «АТАКОН-ГРУП» є основним аргументом в прийнятті рішень клієнта. Крім цього, саме спеціалісти формують уявлення клієнта про послугу, про ті ситуації, коли консалтинг потрібен і ефективний, про можливості та результати зовнішньої співпраці.
Логотип:
При розробці назви головним завданням було створити ім’я, яке буде нести за собою прогресивний дух компанії та її цілей. Ім’я підкреслює активність всього персоналу, який працює в компанії і реалізовує її цінності в конкурентному середовищі. Компанія ставить ціль, щоб кожен працівник ототожнював себе з активною компанією, в якій він працює. Червоний колір імені компанії відображає її активну позицію до всього, що пов’язано з її бізнесом. Жовтий колір означає, що компанія ставиться з не менш активними вимогами до своїх партнерів по бізнесу. Поєднання червоного і жовтого кольорів фактично символізує активне партнерство.
Компанія ставить за ціль створити групу бізнесів з метою розвитку конкурентоспроможності та поширення комплексу послуг для задоволення потреб партнерів. Тому в корпоративній назві додаються позначення напрямку діяльності компанії та її партнерів червоно-жовтим кольором -логотипі. Зелений колір означає відкритість у всіх можливих напрямках розвитку і співпраці.
Логотип є повним відображенням всієї філософії та місії компанії:
зелені промені - всебічний розвиток компанії та її партнерів;
жовта кільцева стрілка – синергія всіх бізнес-процесів та партнерів задля досягнення максимального результату;
червоний напис компанії в стрілці – рушійна роль компанії;
червоне коло – цілеспрямований результат об’єднаних зусиль;
зелена площа – діяльність на принципах довіри і поваги до партнерів та партнерського духу персоналу самої компанії;
нахил центральної частини – підтримка впровадження нестандартних рішень.
Принципи роботи з клієнтом:
Наші рішення завжди підкріплені фактами
Наші рекомендації втілюються на практиці
Визначений кінцевий результат
Співпраця – активна участь у проекті 2 - х сторін.
Процес нашої роботи:
Визначення "проблемного" поля.
Експрес - аудит ( з формуванням висновків та попередніх рекомендацій).
Формування цілей та задач.
Формування стратегії.
Погодження стратегії із замовником.
Впровадження запропонованих рішень з покроковим контролем.
Аналіз ефективності проекту при участі замовника.
Надання подальшої допомоги шляхом індивідуальних консультацій.
Практичне втілення Ваших бізнес - задач!