Відео компанії в Інтернеті піднімає рейтинги бренда
2009-03-30 03:12:46
Ще 10 років тому про масове розповсюдження відеороликів в Інтернеті не могло бути й мови. Сьогодні мільйони людей у всьому світі переглядають інтернет-відео легко й доступно.
Відео в Інтернеті є одним із найперспективніших комерційних напрямків.
Ще 10 років тому про масове розповсюдження відеороликів в Інтернеті не могло бути й мови. Сьогодні мільйони людей у всьому світі переглядають інтернет-відео легко й доступно.
Ось кілька фактів:
Зріст онлайн-відео у 2008 році склав 74%. За прогнозами, темпи зростатимуть прямопропорційно до зросту активності інтернет-аудиторії. А ці тенденції — справді вражають.
У жовтні 2008 року Інтернет-відео регулярно дивляться 81% користувачів Інтеренету.
Онлайн-відео вже сьогодні переглядають люди різних вікових категорій. Користувачі віком 35-44 років і старші (45-55 років) дивляться відео в Мережі так само часто, як і 18-24-літні.
Чоловіки віком 18-34 років (найбажаніша для рекламодавців аудиторія) — найактивніші глядачі відеоконтенту в Мережі.
Активні користувачі дивляться в середньому онлайн-відео 841 хвилину на місяць.
Аудиторія глядачів онлайн-відео, крім інших переваг, ще й належать до впевнених платіжоспроможних людей. Скажімо, за даними Comscore 61,6% аудиторії YouTube в США заробляють більше 60 000 доларів в рік.
За даними IMMI, близько 50% опитаних розглядають онлайн відео як заміну телебаченню.
Практично всі експерти ринку одноголосно стверджують, що із всіх видів реклами в Інтернет найпопулярнішими серед рекламодавців у 2009 році будуть спецпроекти та відеореклама.
Переваги інтернет-відео:
Позитивне сприйняття онлайн-відео дає абсолютно іншу основу для розуміння предмету, недоступну в контексті текстового опису. Це гарантує добровільне бажання та простоту сприйняття вашої інформації потенційним клієнтом. Іншими словами, якість контакту в онлайн-відео — одне із найвищих серед усіх медіа.
Онлайн-відео здатне забезпечити потужний feedback: мільйони людей можуть завантажувати своє відео, ділитися посиланнями та враженнями від перегляду і т. д. Всі, хто дивиться онлайн-відео, — не просто глядачі, і це ключова відмінність онлайнового відео від телебачення, радіо та преси.
Висока сила впливу. 44% споживачів, які подивилися онлайн-відео, в результаті здійснювали якісь дії. Після перегляду відео презентацій про товар або послугу онлайнові продажі в середньому збільшуються на 35% (Forbes).
Глядачі онлайнового відео досить активно його поширюють що є потужною рушійною силою на ринку онлайнового відео. 57% глядачів онлайн-відео діляться посиланнями на знайдені ролики. Таким чином, ваш продукт може поширюватися без підтримки медіа.
Найвищий рівень довіри. Найпотужніше та найефективніше стирання дистанції і недовіри до продукту з боку потенціного клієнта. Варто зауважити, що за рівнем довіри Інтернет суттєво випередив пресу, телебачення та радіо.
Онлайн-відео ефективно підвищує такі важливі для рекламодавця показники, як судження про бренд (Brand Consideration) і репутацію бренду (Brand Image). Більшість респондентів (54,7%), які переглянули онлайн-відео, що рекламує той чи інший товар, заявили, що відео змусило їх задуматися про придбання саме цієї моделі.
Тривалість контакту. Онлайн відео спонукає відвідувачів залишатися на сайті в середньому на 4-5 хвилин довше, ніж до його появи. Відео примушує користувачів «приклеюватися» до екрану.
Замовивши у нас виготовлення олайн-відео, Ви не тільки придбаєте потужний інструмент ефективної реклами, але й зекономите на розміщенні прямої реклами в телевізійних рекламних блоках. Що на сьогодні є значною перевагою рекламної кампанії для будь-якого Рекламодавця.
Продакшн-студія «Диваки production» пропонує Вам якісне виготовлення усіх форматів відео в Інтернет